کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

المپیکی‎های ایران پای ثابت فیس بوک

المپیک لندن با المپیک های قبلی از جمله پکن تفاوت های زیادی داشته؛ این تفاوت را می توان از جهات مختلف دید و بررسی کرد. یکی از تفاوت هایی که در این دوره بازی ها دیده شد، نوع ارتباطی است که نمانیدگان ایران با دوستان و نزدیکان خود داشتند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ اگر در دوره های قبلی دوری از دوستان و نزدیکان دلیلی برای دلتنگی ملی پوشان حاضر در دهکده بازی ها بود، اما در این دوره بیشتر قهرمانان رشته های مختلف راه حل این مشکل را پیدا کردند و از طریق فیس بوک ارتباطات خود را حفظ کردند.

اگر در روزها و شب هایی که بازار مسابقه ها داغ بود و هر لحظه خبری از لندن می رسید، به این شبکه اجتماعی سری می زدید آنهم در شرایطی که نام این ورزشکاران را در لیست خود داشتید، در آن صورت متوجه می شدید که بخش قابل توجهی از وقت خالی بعضی از این ورزشکاران در این شبکه اجتماعی می گذرد.

نکته قابل توجه این است که دوستان و نزدیکان این ورزشکاران از طریق این شبکه اجتماعی خیلی سریع در جریان حال و روز این قهرمانان قرار می گرفتند تا جاییکه بعد از هر مسابقه ای می شد فهمید که این ورزشکاران چه نظری درباره مسابقه ای که پشت سر گذاشته اند، دارند.

در یکی از موارد، بعد از اینکه دست یکی از ورزشکاران ما از مدال کوتاه ماند، دیدیم که او در فاصله کمتر از یک ساعت از مسابقه اش در این شبکه حاضر شد و از مردم بابت نتیجه ای که گرفته عذرخواهی کرد.

در مورد دیگر هم دیدیم که ورزشکار دلایل نتیجه نگرفتنش را توضیح می داد و در یک مورد هم یکی از قهرمانان به دوستان و نزدیکانش قول مدال می داد و می گفت که در صورت مدال گرفتن، چه اتفاق هایی برای او رقم می خورد.

به هر حال این نکته جالبی است که در روزهای اوج کاروان ایران در لندن شاهد بودیم اما با توجه به حساسیت های موجود تصمیم گرفتیم با کمی تاخیر این خبر را منتشر کنیم. به هر حال شما هم باید بدانید که چه ورزشکاران آنلاین و به روزی داریم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10548 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/05/22 تعداد مشاهده: 1886
سافت گذر
نظرات بینندگان

اسحاق 1391/05/23 04:53
اصلا جالب نیست که فیسبوک فیلتر باشه بعد اینا از ایران با ورزشکارا در ارتباط باشن ! الان پلیس فتا نباید این هارو دستگیر کنه یا کارشون مجازه؟!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
میلاد 1391/05/22 15:52
بکشیدشون
مجید 1391/05/22 14:19
چطور تا دیروز که فیس بوک ، جاسوس ، و چه ، چی ... چپ و راست تیزر میزنید الان شده یارو یاور ... ورزشکاران ... آخرش نفهمیدیم ... که مضر یا مفید !؟
من 1391/05/22 12:54
"با توجه به حساسیت های موجود"
هِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی..
محمد 1391/05/22 12:15
خوبه والا!!!
حداقل اونور برای رفتن تو سایتای اجتماعی نیاز به عبور از فیلتر نیستlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus